"Nulägesrapport"

Yrkesmässigt så har det faktiskt hänt en del, jobbade som bekant som dealer/var mammaledig fram till 23 maj-11, då började jag heltid på ett nytt jobb. Hade turen att få ett vikariat i kundservice över sommaren och min tid hemma med Lova togs över av Christian.. Under min tid i kundservice fick ja chansen till en annan tjänst fast inom samma företag, givetvis hakade jag på! Idag jobbar jag kvar på samma företag(herregud snart ett år!) och trivs bra! Lova började dagis i augusti/september och älskar det! Hon är verkligen ingen bebis längre utan ett litet barn med en otroligt stark vilja, fördelen är att hon nu går och "pratar" så för det mesta förstår man henne!
Vi lyckades även flytta strax innan jag började jobba, tror det var i mars/april.. Nu bor vi i ett hus istället för
2-rummaren:) huset är rymligt och på två plan, fördelen är att man inte känner sig instängd eller trångbodd medan nackdelen är att det är j*vligt mycket mer att städa!
Tja, i stora drag sammanfattar det nog vad som hänt..
Med andra ord så idag bor vi i hus, båda jobbar, Lova på dagis, pojkarna mår finfint och jag(det höll jag på att glömma!) läser en kurs på distans.. Tränar lite när jag känner för det(=inte alls ofta, promenerar desto mer!), kör halvseriöst med GI igen..
Ha en underbar kväl!
Ska uppdatera med lite bilder snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0