Att bli stor

Ojdå! Denna damen fyllde 25 igår och det slog mig att jag börjar bli vuxen.. Känner mig inte vuxen alls, känns konstigt att inte känna mig vuxen och ändå ha familj, hundar, hus och heltidsjobb.. Går det ihop? En vän skrev att hon kände likadant och att hon började få lite panik gällande åldern... Mitt svar blev ganska så ordagrant: Man är så gammal som man känner sig och vi skrattar döden i ansiktet ett bra tag till!
Anyway, i och med detta så blir det givetvis kalas(har valt att ha det enbart för familjen)! Detta gick inte att lösa under helgen då vi är helt fullbokade, jag måste plugga hela lördagen och Christian ska tävla på söndagen, så det får bli imorgon kväll. Med andra ord så står vi just nu och städar, handlar, fixar mat och allt annat som hör vardagen till.. Herre min Gud säger jag bara!
Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0