Sydsvenskan

I fredags på Hälsomässan så provade jag på att räkna ut min "riktiga" ålder enligt mitt sätt att leva när det gäller motion, kost etc.. Resultatet var ganska deprimerande att få höra men är glad att det inte var värre än så iaf! Efteråt så kom en journalist med fotograf fram och började fråga ut mig om det och de tog även bild på mig och Lova.. Inte trodde ju jag då att det skulle bli något särskilt av det utan strosade glatt vidare och tänkte inte mer på det. Förrän igår när folk helt plötsligt börjar uppmärksamma att jag är med i Sydsvenskan?! Haha, visserligen kom jag ihåg att journalisten sagt att hon jobbade där men som sagt.. Gjorde bara inte kopplingen att en bild på mig skulle hamna i tidningen så döm min förvåning när jag hör om det.. Ännu värre är att jag inte ens sett tidningen själv än.. Någon som kan berätta för mig om jag och Lova såg bra ut? Spenat mellan tänderna? Välling på kinden? Bad hairday? Anyone??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0