Motivation till träning; check!

Yes det är faktiskt sant! Jag har så smått kommit igång med lättare träning här hemma under dagarna. Tanken är att jag sen ska börja träna någonstans/något men är väldigt osäker på vad.. Är inne på att börja dansa(flera år sedan sist), hitta en häst ngn gång i veckan(sjukt svårt att hitta rätt!), kickboxning(också flera år sen sist!) eller typ helt enkelt bara hasa mig ner till närmsta gym och sluta komma med ursäkter?! I vilket fall som helst så har jag faktiskt lyckligt nog kommit in i bra matrutiner, äter ungefär lika många gånger som Lova om dagen. Dvs ungefär fem gånger om dagen trycker jag i mig mat, än dock nyttig sådan! Kör lite halvseriöst med GI-metoden vilket fungerar jättebra hittills! Känner mig verkligen pigg och har kraft till att få ut mesta möjliga av dagarna! Som det ser ut nu så kör jag dagliga promenader med ankelvikter och lättare styrketräning med redskap ungefär 5 dagar i veckan. Hoppas nu bara denna plötsliga förändring håller i sig?!

Kommentarer
Postat av: Stina

En ynka bild blev godkänd på mig, haha. Kan skicka de andra till dig och du vill, kul att ha kanske. Du blev lyckad på alla såklart, snöggning :) Gick det bra att komma hem igår? Skulle ha sms:at igår men det blev inte av. Det var svårt att håll ihop hela gänget igår, sprang runt själv mest hela tiden kändes det som. Redo för zumba snart, hehe? Kram

2011-01-29 @ 10:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0