Hälsomässa Malmö

I fredags drog jag och ett gäng mammor från området till Hälsomässan i Malmö, väldigt spännande! Har velat gå de andra åren också men har tyvärr varit uppbokad. Efter ett par om och men med bussen i och med att vi var fyra pers med barnvagnar så kom vi äntligen fram och var bland de 50 första besökarna och fick då en goodiebag från Make up store.. Innehöll bl.a. Ett fint nagellack(invigdes samma kväll!), en fin ögonskugga och ansiktsmask. Det där med ansiktmasken sket jag på ikväll. Skulle ha en mysig stund med den på och blandar den med vatten enligt beskrivning. Tvättar av mig i ansiktet och tar upp en stelnad klump i handen. Vad fan?! Visar sig att den tydligen stelnar ganska fort. Jaha, kunde de inte skrivit på förpackningen: du hinner inte tvätta av dig sminket. Så fort du blandat masken, kleta den i ansiktet direkt oavsett sminkning eller ej?! Ansiktsmasken var underbar, verkligen. Ligger så fint i papperskorgen. Går in och kollar till min klump emellanåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0