Stoff och stil

Var inom stoff & stil igår för att handla tyg till vår soffa.. Lädret på dynorna är slitna så i ska sy ny klädsel, i tyg.. Kommer nog bli skitsnyggt när det är klart! Köpte tyg i lite grövre struktur igår och lämnade tyget samt två dynor(måste ju kunna sitta i soffan under tiden!) hos Christians mamma igår och hon är redan klar med dem! Christian har hämtat dem och är på väg hem nu, tror ni jag är spänd eller? Blev helt till mig av alls fina saker på affären igår förresten, inspirationen flödade och jag är lagom bitter över att jag inte har någon symaskin hemma just nu! Ikväll blir det jobb och sovmorgon(i alla fall till tio) imorgon:) kram på er!

Kommentarer
Postat av: Stina

Oh, spännande :D Kunde inte svara på ditt sms härom dagen och sov dessutom när du skickade så hade inte kunnat gå med ändå but still - kul att du frågade, hänger gärna med en annan dag. Dödensväg som vi kallar det vill man helst inte gå själv.

2011-02-07 @ 15:01:07
URL: http://stinalee.se
Postat av: ma....

får väl se den fina soffan när vi kommer på ditt kalas. kram så länge

2011-02-08 @ 11:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0