Våren är nog här!

Fick höra av en viskande fågel att det är 12 grader ute?? Vet inte om det stämmer men det känns banne mig som det! Solen skiner och det är verkligen varmt i luften! Fåglarna kvittrar och jag älskar det! Det har piggat upp hela min dag kan jag säga, hade lektion nio till halv tio och sen har jag varit ledig fram till nu kl 15. Då har jag min sista lektion. Ångest att sitta en hel dag i skolan när det är så fint väder, och det är definitivt inte lönt att köra hem under dagen. Ca 10 mil helt i onödan?

Har fått lite matte räknat i alla fall och det är ju alltid något!

Sprudlande vårkänslor som jag inte vet var jag ska göra av. Ska man kanske rentav hitta på något kreativt idag?


Kommentarer
Postat av: Jossan

16 + i solen idag! :D

Hoppas inte du har 10 mil hem och tillbaka Anna? ^^

2010-03-25 @ 16:36:20
URL: http://josefinesflock.blogg.se/
Postat av: FARMOR

Jag läser din blogg det är roligt att följa den.Hoppas att du mår bra.Nu är det inte många månader kvar innan tösabiten kommer.

Kram farmor

2010-04-08 @ 13:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0