Underbara måndag

Lite besviken för att jag missar spårkursen men måste prioritera och skola och jobb går först faktiskt, eftersom den börjar redan åtta varje lördag kan det bli lite svårt att få ihop med jobb med tanke på att jag slutar 4.15 när jag jobbar.. Får som sagt träna själv hemma=)

Idag är det skola som vanligt, prov imorgon så det blir väl mestadels plugg denna dagen. Men det är bara denna veckan sen är det en veckas lov=)

Såg filmen The Box igår med bla Cameron Diaz men jag tyckte faktiskt inte alls den var bra. Sjukt skum och slutet gjorde inte den bättre, visserligen en ganska klockren tanke att människan är helt och hållet självisk och förgör sig själv men kan ändå inte släppa att den var lite patetisk. Vet inte, kände inte riktigt att det var min typ av film faktiskt!

Idag håller alla tummarna för att jag får reda på mitt matteprov och att jag inte behöver gå och gömma mig i närmsta buske av skam för ett dåligt reslutat!

Nu ska pojkarna och jag äta och sen är det dags att sätta på mig ett ansikte så man vågar visa sig här i världen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja fatta så hårt mina tummar e hållna för att vi får veta resultaten ida:D Jag kan tom tänka mej o vänta efter lektionen bara för o få veta, O DUUU!!! Jag tror vi har klarat oss bra:D

2010-03-22 @ 08:09:29
URL: http://bonabruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0