Tack Jossan!

Hehe, ja givetvis menar hon utgångsläget.. Blandade nog ihop allt i skrivandets stund=) Ja jag kör ungefär som när jag lärde Lex rallylydnaden fast med mindre kroppspråk. Kör i princip att han ska följa min axel och berömmer bakåt och fångar upp/börjar om om han går för långt fram! Tror det är iver som gör att han vill fram, efter en stunds träning släpper det.. Han har saknat träningen nu under vintern så när han är uppvärmd kommer han oftast ihåg vad som ska göras=) Men thanks for the tip!

Idag har jag två lektioner med en himla lång håltimme emellan känns det som. Börjar nio och slutar tjugo i två. Efter skolan blir det hem och vila tills Christian väcker mig(han kommer hem idag!!) och sen förhoppningsvis så hinner vi umgås lite innan jobb/träning=) Jobbar inatt och sen två prov imorgon. Jesus!

Hade extremt svårt att somna igår igen, tycker nog inte om att Christian är så långt borta faktiskt. Hur ska det bli sen till sommaren när han ska iväg och tävla en hel helg typ tre veckor innan nedkomst?? Shit..

En av anledningarna till att jag hade svårt att somna var faktiskt också att en annan liten person vaknade lagom när jag la mig i sängen. Vägrade ligga stilla så nästan hela jag hoppade rundor i sängen! Nej, kanske inte riktigt men kändes så när man är trött och vill sova och någon sparkar på blåsan och hela magens innegåll. Hmm, prova använda samma tider som mig kanske? =)

Nej banne mig, nu måste jag ge grabbarna mat här och sen fixa till mig så gott det går. Känns som mina ögon är limmade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0