Stereotyp borde utrotaas!

Ordet stereotyp menar jag givetvis. Tycker inte om att sätta andra i fack och definitivt inte att andra tror att de vet hur jag är direkt och därför kan sätta mig i ett av deras förproducerade fack. Nej usch, slopa stereotypen och facken!

Har precis stigit ur sängen, pojkarna har redan fått frukost och jag är själv. Ska snart ur och köra ett träningspass med dem hade jag tänkt innan jag kör till Christian och svärföräldrarna. Ska försöka ta lite foto nu när jag är ute i sköna vädret=)


Why are you trying to make your way in? This door is locked and sealed, would never open it for you so stay out!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Har det hänt någonting? Med tanke på den engelska texten i ditt inlägg?

2010-03-07 @ 14:27:27
URL: http://licone.blogg.se/
Postat av: Lisette

Gick inte att kommentera det andra inlägget du har skrivit om Graviditet så jag gör det här istället!!



Kommentar:Bra inställning det är du om någon som vet och känner vad du klarar och inte klarar. Strunta i vad dom andra säger. KÖR PÅ =)=)

2010-03-07 @ 14:31:32
URL: http://licone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0