Proviant i sängen.

Haha när Christian så äntligen kom hem så la vi oss i sängen och pratade lite och njöt av att få ha varandras sällskap igen. Han hade köpt chips under dagen som vi låg och käkade... Pringles, mmm! Jag tog tre på samma gång, och Christian brast ut i: "Men! Inte tre på samma gång väl??"

Jag svarade att jag måste ju ha lite proviant tills jag tar nästa gång!
Visst är kanske inte proviant det vanligaste ordet man använder men det låter väl roligt? Christian tyckte inte det, han får verkligen panik när jag använder lite udda ord. Jag själv tycker att jag är skitrolig! Vad tycks?

Nu ska jag göra mig iordning inför jobb, Christian är på träning och jag har vilat och pluggat. Fick väldigt mycket gjort i skolan idag känns det som, satt och pluggade mycket matte kan jag säga! Känns nog ganska bra inför provet imorgon=)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0