Produktiv dag?

Hmm, allting är relativt men jag känner ändå att jag fått lite gjort. Var ute en sväng med pojkarna och det var lerigt värre så jag fick skölja av tassarna när vi kom in, behöver inte mer grus här idag=) Inte populärt kan jag meddela, framförallt hos Lex. Han såg ut som jag agat honom!

Hunnit med tvätt, disk, damning och storstädning av toaletten. La dessutom in de nya kläderna till den lille i lådan som nu är smockfull och reserverad=) Får start reservera en till skulle jag tro.

Ja utöver det har jag faktiskt inte gjort så mycket mer än läst lite i Ondskaben(ondskan på danska!).

Nu ska jag fixa mig inför jogg, inatt ställer vi fram klockan och jag får gå hem en timma tidigare såklart=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0