Plugg, plugg och åter plugg.

Igår var det plugg för hela slanten! Efter skolan så gick jag en sväng med pojkarna och slängde mig i soffan en stund. En tjej från skolan ringde och bad om att få komma, hade kört fast i en religionsuppgift och jag har redan läst den kursen så hon behövde ett bollplank. Visst, varför inte? Det blev väldigt mycket religionssnack och efter att hon åkt så satte jag mig med företagsekonomin. Pluggade in mina f*cking 122 sidor och gjorde provet idag. Kändes jättebra(får se hur rätt jag har när jag ser mina resultat)!

Idag ska det okuggas matte, förhoppningsvis är jag redo att göra provet imorgon, annars gör jag det fredag. Vill nog helst ändå ha det avklarat imorgon=(

Jättefint väder hela dagen och min längtan efter våren blir bara starkare och starkare. När kommer du våren??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0