Ojoj då!

Så trevligt besked jag fick igår, VG på religionsprovet om Islam. Tänka sig! Jag som tyckte all information formligen forsade ut ur min hjärna samma sekund som jag satte mig ner och började skriva. Tydligen räckte det=) Lugn dag i skolan annars, fick en del viktiga datum om inlämningar till olika arbeten och prov. Jesus vad jag nog måste sätta mig och plugga på lovet!

Annars är allt lugnt, löning idag men lilla Anna ska lägga pengar på att laga sin bil så att den kanske håller ett år till. (Dyrt att vara vuxen!) Ska dessutom bli ännu mer teknisk, allt ska skötas så satans snabbt i dagens samhälle så jag får väl ta och skaffa e-leg så jag kan kolla vad jag får/får betala på skatten. Gör som de ortodoxa: *O lord, won't you give me some money* hehe.. Tror ni Gud lyssnar? (förresten, vet ni att Allah betyder Gud?)

Aaaaanyway. Pratade med försäkringskassan och tydligen kan man inte på Hp när man är timanställd? Så uppenbarligen måste jag ta ut mammadagar de tre veckorna mellan skola och förlossning.. Pust, mycket att tänka på nu!

Var faktiskt på Ikea igår med Christian, han som än en gång ville ändra något härhemma. Denna gången var det tv-bänkens tur att ryka. Ska kanske rita ett kors i taket, vi har faktiskt haft den i över ett år=) Blev leka(?)-block på golvet och en enkel skiva över. Hifi kallas det tydligen=) (och ja självklart ligger inte blocken direkt på parketten, har faktiskt satt dit möbeltassar! Eller snarare, Christian har fixat det.)

idag blir det såklart skola, har håltimme mellan halv elva och typ två har jag för mig så jag tänkte sätta mig och studa lite i skolan såvida inte Linn orkar fika med mig innan hennes tandläkarbesök. Ser vad dagen bjuder på helt enkelt!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Grattis till ditt VG :) Och Tack för din kommentar :D

2010-03-25 @ 09:25:37
URL: http://licone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0