Nattsömn vad är det?

Både jag och Christian har sovit som krattor inatt. Han har ont i nacken och jag låg och hostade lite och hade jättesvårt att somna. Alla olika formler snurrade i mitt huvud, drömde till och med om hur man räknar ut nollpunktsvolym och täckningsbidrag och allt annat skit man kan komma på.. Allt snurrar i huvudet och jag har ingen riktigt rätsida på vad man räknar ut eller hur om jag ska svara på det nu. Men ge mig ett verkligt fall så reder jag nog ut det, konstigt? Måste se det på riktigt för att klura ut vad jag ska räkna på, och jag misstänker starkt att det inte räcker detta provet. Kanske inte blir MVG denna gången också=(

Känner mig dessutom nästan lite febrig nu...

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hoppas inte du blir sjuk nu..

2010-03-24 @ 06:52:13
URL: http://licone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0