Mysig långpromenad..

Igår när jag vaknat till liv åkte jag hem till svärföräldrarna för kladdkaka och kaffe. Mmm! Christian var redan där eftersom han skulle köra hem sin motorcykel så jag tog med pojkarna, svårt att få plats med två hundar på en motorcykel=) De hade jätteskoj där, christians mamma gömde en leksak lite överallt i huset och Lex fick träna lite sök! När vi kom hem så gick jag bara in för att byta jacka och ta på Lex och Theo vikthalsband och klövjeväska och sen gav jag mig iväg. Var ute 1 ½ timme och utforskade lite nya områden här runt. Väldigt mysiga vägar att gå på nu när snön inte döljer allt! Kom hem, duschade och åt kycklingsallad med vitlöksbaguette till middag och sen sackade både jag och Christian ihop helt. Har nog haft en tuff helg känner jag!

Så här mysigt hade Christian och Lex igår:



Kärlek!

 

Idag blir det skola, ska försöka få åtminstone ett av mina prov gjorda efter sista lektionen. Matteprovet är det svåra, skjuter gärna på det känner jag och därför är det nog lika bra att ta tjuren vid hornen! Religionsprovet bör inte vara så svårt, hoppas inte det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0