Mulen dag..

Väldans mulet idag måste jag påpeka men det verkar ändå vara skönt ute? Vaknade för en stund sen och har precis tryckt i mig mannagrynsgröt till frukost och ska nu bege mig ut med pojkarna.. Christian tog en ledig dag från jobb idag och har extremt ont i nacken, han väckte mig innan han åkte till sjukgymnasten så jag hoppas det löser sig nu.. Orkar inte hans gnällande=)

Gick bra på jobb inatt, inga större bekymmer men när jag vaknade imorse kände jag mig tjock i halsen så håll tummarna att jag faktiskt genom ett mirakel kanske lyckas undgå det skitet som alla andra verkar ha! Har inte riktigt tid eller ork till att vara sjuk just nu...

Nej nu blir det ut och gå och sen ringa en massa samtal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0