Lite ljusare!

Det känns lite ljusare idag, alltså bättre. Låg pall hela kvällen igår och föröskte vila upp mig, vet itne om jag hade feber.. Vågade itne kolla det riktigt=) Hann med att se två filmer och att bara ligga och hosta. Nattsömnen var lite bättre inatt, vi hade nämligen Theracough hemma sedan sist jag var sjuk och den medicinen får jag lov att ta, hjälper bättre än ingenting=)

Usch kände mig verkligen som lägst i näringskedjan igår måste jag erkänna.

Skola som vanligt idag så inget nytt där inte, däremot måste jag posta brev till Svedalahem(vägrar säga upp min plats i kön!) och ringa försäkringskassan. Måste ta och kolla upp det här med Hp.. De klyddar så mycket ändå, kvittar vad det gäller, så det vill till att vara ute i god tid. Har bara  tre veckors mellanrum mellan skolavslutning och beräknad nedkomst så man kan gott kolla upp vilka mina alternativ är. I värsta fall får jag ta ut mammapenningen redan då men det känns onödigt att ta tre veckor från mina dagar! Haha jesus vilka I-landsproblem jag ligger inne med, borde skämmas! Vågar inte skriva mer nu.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0