Islamplugg och kontaktövningar.

Onsdag redan, var tar dagarna vägen?? Lång dag i skolan igår, inte så värst många lektioner men med tanke på att jag var seriös och åkte in tidigare och pluggade så blev det ändå en ganska tuff dag! Väl hemma tar jag fram färs med vemod och vet inte riktigt vad som ska ätas till middag, om jag ens orkar ställa mig och göra något. Som en riddare i rustning kommer hjärtat hem och har köpt korv med bröd, han tyckte väl vi kunde äta något enkelt så vi slapp ta ut oss över middagen. pust! In med färsen i kylen och sköt på den middagen tills idag=)
Kvällen spenderades med tv, islamplugg(prov) och kontaktövningar med pojkarna under rundorna.

Idag slutar jag tidigt men måste som sagt skriva prov, förhoppningsvis tar de inte alltför lång tid, vill inte ha lika lång dag i skolan idag också.

Denna veckan är annars ganska lugn, jobb fredag och sen åker Christian iväg söndag och kommer hem tisdag igen. Jobb, jobb och jobb! Kom på nu att denna månaden jobbar jag banne mig varenda helg pga de extrapass jag tagit på mig, ojdå.

Syster ringde igår, vi har blivit bjudna på dop. Vår kusin har fått sin andra dotter och dopet är i maj uppe i Götet. Jättetrevligt! Skoj bara att åka upp dit i en svettig bil höggravid, fyra veckor innan nedkomst... Ska nog gå bra! Christian följer nog inte med skulle jag tro, han har en stor tävling helgen efter och ligger väl i hårdträning inför den just då.. Mycket som händer, herregud!

Flåsar som en idiot gör jag, snuvig och såklart så ligger en liten och trycker på mina lungor vissa dagar. Jag låter som en astmatiker som sprungit maraton ungefär, skitroligt låter det! Andfådd som en idiot av att dricka lite vatten, haha vem kunde tro det? Skoj att märka såna skillnader på den lilles position från dag till dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0