Insparkad kissblåsa

Kanske inte stämmer helt att kalla denna dagen sovmorgon egentligen, jag börjar inte skolan förrän lite senare idag men jag var likväl uppe samma tid imorse. Visserligen skönt att slippa stressa.

Var ute och gick igår och inspekterade nya vägar, hittade jättemysiga grusvägar nere vid havet.. Det var som långa promenadstråk som gick längs med  stranden, fint som tusan och solen sken hela tiden! Fick lite panik däremot mitt i rundan, blev akut kissnödig och visste inte ens riktigt var jag var! Haha, där får man för att man försöker hålla sig igång och vara nyttig. Någon sparkar in kissblåsan på dig!

Börjar inte förrän tjugo i ett och ska först inom banken en snabbis och sen till skolan och fortsätta plugga!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0