Hade behövt Allah med mig..

Allah hade gott kunnat hjälpa mig idag tycker jag, hade bra koll på faktan till islamprovet. Ända tills jag satt där och skulle skriva, då var hälften som bortblåst! Shit, kunde ju faktiskt det.. Helvete... jaja får försöka visa bättre resultat nästa gång! Mvg fick jag på historieprovet fick jag reda på idag, kunde inte blivit bättre! Matten börjar lossna ltie nu känns det som, ska få hjälp imorgon och gå igenom ett helt kapitel så jag äntligen kan få det provet ur vägen. Har skrivit lite psykologiuppgifter nu ikväll och ska sätta mig en stund nu och antingen plugga matte eller historia. Båda känns lika lockande faktiskt!

Imorgon ska jag lämna av hundarna hos mama och pappa innan skolan och sen ut där igen efter skolan för att röja bland mina saker lite och städa bilen. Christian tränar imorgon så det blir väl middag där kan jag tänka!

Nu ska jag läsa om Ryssland, Stalin, Lenin och Tsartiden hade jag tänkt.. Great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0