Goddagens!

Då är man på banan idag, sista natten för denna helgen och det känns skööööönt! Håller som sagt nog på att bli förkyld så jag är helt mör i hela kroppen, blir återhämtning imorgon kan jag tänka=)

Tankarna har börjat snurra en del den senaste veckan, börjar känna hur tiden krymper och allt som ska fixas nu inom fyra månader.. Ojoj, man blåser nog upp det lite större än vad man behöver också kanske.. Vi tänkte nog sticka iväg och fixa typ skötbord eller något i den stilen snart..

Har läst en bra informationsbok också som turligt nog förespråkar situps dagligen så jag ska utöver min spontana yoga lägga upp ett dagligt träningspass som ska hjälpa mig att bygga pp muskulaturen inför vad som komma skall. Yiaks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0