En liten olycka..

Det hände visst en olycka igår när jag åkt till jobb. Mitt hjärta hade glömt sina pringleschips framme på golvet i sovrummet när han åkte och tränade och när jag sen åkte till jobb kollade inte väl jag efter chips på golvet såklart?? Får ett meddelande när jag jobbar från c att han hade kommit hem till en helrensad chipsförpackning. Det var alltså mer än halva paketet kvar om jag har rätt för mig. Jaha, vad hände nu med stackars Lex mage är första tanken? Orkar man mer klydd med den hundens hälsa?

Det som är lustigt med Lex är att det jag tror ska göra uppror i hans lilla mage det brukar aldrig bli något men köper man kanske hem ett vanligt tuggben till honom så vaknar man nästa dag med löst bajs på mattan. Hur kommer det sig? =) Men tji fick jag hittills(peppar, peppar ta i trä!) för än har han inte visat något.


Vaknade ganska utvilad idag kan jag säga, tuff natt eftersom jag var jättetrött. Jobb inatt igen känns inte lika tufft!

Nu ska jag ut med vilddjuren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0