Back to reality!

Lovet är slut och skolan börjar idag. Punkt. Två prov som behöver fixas i veckan plus en massa annat smått, jobb i helgen och älsklingen borta tisdag till torsdag. Hmm, mkt att göra kanske=)

Kalaset igår var jättetrevligt, jag åt som en galning av kakorna och tårtan. Smarrigt värre! Orkade inte ens trycka i mig middag sen.. Hehe fy fy! Lisette fick två ansiktsmasker och ett par nya ridhandskar av oss, hoppas de används ordentligt! Regnade ordentligt när vi väl kom hem så det blev att dra igång en film, sjukt bra! Riktigt cool film om en snubbe som verkligen kunde slåss. Blood and bone hette den.

Nu ska jag snart ut med hundarna och sen till skolan. Efter skolan blir det långrunda med mina ankelvikter, yoga och sen plugg. Älsklingen tränar ikväll så jag har hela lägenheten för mig själv till halv tio ungefär. Får passa på att träna när han är borta, vill inte att han ser när jag har röven i vädret och försöker se graciös ut. Har lite svårt överlag att se graciös ut nu=)

Visserligen känns det bra idag men igår låg räkan helkonstigt så jag andades ungefär i takt med en 120-kilos astmatiker efter en timmes promenad i viloläge. Haha Christian påpekade mitt flåsande under nästan hela filmen, jag lät helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0