Äntligen hemma!

Denna helgen har faktiskt varit väldigt aktiv och givande. I lördags var jag hos mor och far och fick röjt det sista av mina saker, fick dessutom tvättat bilen utvändigt så nu är den faktiskt ren både utvändigt och invändigt! Visserligen så råkade jag sätta mig på röven under tiden jag städade bilen men det pratar vi nog inte högt om eftersom ingen var där för att se det=) Lisette kom som sagt hit igår och vi fick pluggat en hel del, jag åkte med henne hem och fick middag serverat hos mamma och pappa, smarrigt värre med fläskfilé! Sov över där med pojkarna eftersom Christian ändå är iväg.. Under första lektionen idag fick vi jobba själv med en marknadsundersökning som vi ska göra, vi ska undersöka om det finns efterfrågan för ett köpcentrum i Svedala... Fick gjort mallen till enkäten och efter det lyckades jag dessutom klämma in ett besök hos barnmorskan. Allt ser jättebra ut och jag är helt rätt i storlek, vikt, blodtryck och allt annat vi kollade. Skönt att få det bekräftat!

hade ytterligare två lektioner och slutade 13.40, då satte jag och Sara oss ner och pluggade en himla massa matte. Tror vi har hela kapitlet klart för oss i stora drag nu, man känner sig sjukt smart när man kan säga att man förstår matte c=)

Lisette slutade 16 och jag åkte med henne till mamma och pappa igen, pluggade lite matte till och snälla pappa körde mig hem.. Nu är jag hemkommen och sitter med House på i bakgrunden. Ska väl köra lite matte till idag och sen börja plugga inför vårt företagsekonomi-prov nästa vecka eftersom jag jobbar hela helgen=(

Hoppas Christian hör av sig snart för nu börjar jag sakna hans sällskap härhemma...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0