Älska våren!

Rättning från inlägget "Våren är nog här!": Nej Josefine du har helt rätt. Jag har inte hela 10 mil hem och till skolan=) Skrev fel, det blir väl ca 5 mil helt i onödan. Hade i så fall kört totalt 10 mil på hela dagen=)

Idag har jag haft det jättetrevligt! Satt som sagt ute och drack kaffe, solen sken. Gick en sväng med pojkarna och de busade i solens strålar! Klädde på mig och åkte in till centrum för att först möta upp Lisette med kompisar, satt och snackade en stund(Fy vad jag varit hemsk när jag var yngre!). Sen kom Emily från jobb och vi satte oss längs kanalen med vars en takeaway i handen- är det vårkänslor eller vad? Behövde till och med solbrillor idag!

Däremot kan jag ju gnälla om att min fina vårjacka som jag tog fram inte går att knäppa. Faktum är att de enda jackorna som jag faktiskt kan knäppa nu för tiden är mina vinterjackor. Och då gäller inte det ens alla vinterjackor! Pust, vad jag har det hemskt=)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen dammsuga, visserligen är det vår men marken är fortfarande mjuk så busar hundarna drar de in en himla massa grus!


Kommentarer
Postat av: ma....

kom hem o titta om här finns någon

jacka till dig innan vi slänger det : )

kram ma o pa .....

2010-03-27 @ 20:01:52
URL: http://licone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0