Adressändring!

Hehe Jossan, ja då förstår du kanske hur långt min irritation gått(bara för tre månader framåt som sagt, eller tills de är tillbaka till normalitet igen!).

Då var det onsdag redan. Var har mitt lov tagit vägen? Har bara städat och donat härhemma känns det som. Och jobbat såklart. Ska jobba hela påskhelgen och på måndag blir det påskmiddag. Allting blir liksom förskjutet när man jobbar skift=)

Haha nu flyttar jag officiellt. Har i och för sig redan bott här i ett halvår snart men haft min adress hos mamma och pappa. Nu när de också flyttar får jag allt vackert ändra adressen hit, dags att bli stor flicka kanske? =)

Grattis till mamma och pappa som från och med idag officiellt är nya husägare!(mer arvgods till mig hehe, säger hon med djävulshorn växandes i huvudet...läs:ironisk!)

Kommentarer
Postat av: Magnussons

Glöm det lilla gumman. Mamma och jag säljer det i god tid, så att vi hinner leva livet som gammlingar. Så bara banka tillbaka hornen och kryp tillbaka i din lilla vrå. Ha det bra och hälsa gubben.

2010-03-31 @ 18:12:12
URL: http://licone.blogg.se/
Postat av: Magnussons

ha ha

du kommer alltid att vara vår lilla flicka :)

har du flyttat hemifrån ??

saknar dig ...

glad att du tittar in då o då

kram ma....

2010-03-31 @ 20:58:32
URL: http://licone.blogg.se/
Postat av: Lisette

Du är ju för smart för att lura :P

2010-04-01 @ 20:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0