26e mars

Lugnt och fint, har precis vaknat. Eller nej nu ljuger jag, vaknade vid tio. Sover lite längre idag eftersom jag ska jobba ikväll, behöver faktiskt min skönhetssömn. Vaknar inte upp vacker varje dag=) Har inte sovit särskilt bra, Christian min kära älskling ville mysa med Lex och Theo innan vi somnade och jag sa: sålänge de inte sover häruppe! Vad vaknar jag av? Halv fyra ligger Lex nerklämd mellan mina ben(jag sover på sidan!) och Theo ligger halvt ovanpå mig och Christian har hela sin del av sängen helt för sig själv. Hmm, jag är som sagt förkyld och vaknar av hostattack och kan inte resa mig eftersom de ligger ovanpå täcket. Kommer efter mycket stök upp ur sängen, hostar och hämtar vatten och är genomsvettig(blir som en bastu när hundarna ligger ovanpå en). Kommer in i sovrummet och hundarna är duktiga, de ligger i buren igen men under tiden jag hämtade vatten så har Christian såklart okuperat mina kuddar! Gaaah. Lägger mig efter att ha puttat bort Christian och vad kommer jag på? Kissnödig! Jag drog en hel ramsa med svordomar för mig själv på vägen till toaletten kan jag meddela.

Lyckades somna om och vaknade faktiskt utvilad vid tio och solen skiner idag också=) Ska iväg något med hundarna men vet inte var riktigt. Suggestions? Tänkte åka till Hand med hund men deras öppettider var igår och imorgon=(

Nej, nu ska jag sätta mig på vår soltäckta uteplats och dricka en god kopp kaffe medan tvätten blir klar.

 

Ps. Har förrresten införskaffat lite mer kläder till ****, en hel ikeakasse med barnkläder från Christians arbetskollega fick vi till en billig peng och det bästa är att det är lite olika storlekar så skulle det komma ut en monsterbebis på 6 kg så har vi kläder som passar=) Haha. Magen verkar växa som tusan nu, till och med en expidit på en mack som såg det och gratulerade! Skojigt, sålänge de inte tafsar på min mage. Grrr! Kom dessutom på igår att det inte alls är dryga fyra månader kvar som jag sagt, det är typ tre månader och några dagar! Vill nog inte ens veta mer exakt. Christ! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0