18 mars 2010

Huvudvärken försvann verkligen inte igår, blev bara värre och värre kändes det som och jag tog det lugnt nästan hela dagen..? Orättvist faktiskt. Jag och Christian fick i alla fall röjt lite i klädkammaren i hallen och tömde byrån. Vi har ätnligen fått in byrån i sovrummet och nu står vagnen i klädkammaren istället. Skönt! Byråns översta låda fylldes med lillans kläder och vi började försöka planera hur sängen/vaggan ska stå sen=)

Jag jobbar hela påskhelgen men vi har blivit bjudna på påskmiddag på söndagen/måndagen så det är mysigt att åtminstone få lite påskkänsla! Fick dessutom reda på att Christians kära mamma redan varit ute och handlat, nu har vi tydligen ett babygym=)

Idag händer inte så värst mycket faktiskt, ska ju som sagt jobba ikväll så jag har sovit lite längre och ska väl pilla ltie här hemma. Det är redan städat, diskat och tvättat men tänkte ta och plugga lite sen..

Vet itne om jag ska köra ut till Svedala för jag har äntligen fått mina papper som ska in till försäkringskassan. Måste nog ta och kolla upp detta med havandeskapspenning också och i så fall kanske börja ansöka om det också.. Pust! Jag som älskar papper...=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0